Khamis, 11 Julai 2013

Permohonan Penyelenggaraan Peralatan ICT Sekolah

Kepada semua Pengetua dan Guru Besar sekolah-sekolah Daerah Keningau.

Dimaklumkan bahawa peruntukan penyelenggaraan peralatan ICT adalah berdasarkan kepada pelaporan kerosakan yang dilakukan sendiri oleh sekolah melalui laman sesawang SUPPORT TICKETING SYSTEM (STS).

Oleh itu, jika terdapat kerosakan peralatan ICT dan memerlukan penyelenggaraan, berbincanglah dengan Guru ICT atau Juruteknik dan laporkan melalui sistem tersebut.

Untuk makluman, perkara penting/asas yang akan diminta ialah nombor Daftar Harta Modal (Kew-PA 2 atau Kew 312), nama alat dan jenis kerosakan.

Sila hubungi pegawai PKG Daerah Keningau untuk mendapatkan user dan password: En. Mustafa, En. Erwan atau En. Echtrisal di talian 087-335926.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan